maanantai 2. helmikuuta 2015

Poetry Slam feedback

Det tycks komma ros från alla håll om lördagens POETRY SLAM tävlingen. Tackar så mycket och önskar att ni alla kommer nästa gång med igen. Man orkar göra goda saker då man får höra att folk har verkligen trivats. Ian på Arcadia bookshop tackade också att de hade fått enbart postiv feedback av Poetry Slammet. Här ett e-mail som kom idag på eftermiddagen. Tack så mycket:)

Hurra! och Tack
 
för lördagsträffen! Du höll alla trådar i din hand på bästa sätt och på tre språk, det var bra gjort! Efteråt kände jag mig ynklig som hade valt fel texter (åtminstone en) men nu är jag så glad att jag vågade komma med. Nu vet jag hur det går till och skulle gärna komma med igen, som publik eller jurymedlem eller kanske t.o.m. som deltagare. Huvudsaken att man inte tar det så allvarligt. Jag tror i princip att du och andra har rätt i det, att den bästa aldrig vinner. Eller nästan aldrig, för jag tycker absolut att i lördags var det den bästa som vann! Jag tyckte att segraren var alldeles oemotståndlig på alla sätt.
 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti